Παρασκευή, 20 Ιανουαρίου 2012

ΥΦΑΣΜΑΤΙΝΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ

Μέρος 1ο
Από περισσεύματα υφασμάτων που είχα στο σπίτι, έφτιαξα έναν απλό πίνακα, κάτι σαν απλικέ. Τα υλικά που χρησιμοποίησα είναι όλων των ειδών υφάσματα, οτιδήποτε μου ταίριαζε σαν χρωματικός συνδυασμός. Η βάση του πίνακα, είναι η πλάτη ενός πουκαμίσου του άντρα μου, το οποίο είχε τριφτεί και ήταν για πέταμα.






Ακόμα δεν τον έχω τελειώσει, θέλω να προσθέσω κάποιες λεπτομέρειες και να βάλω το δικό μου πασπαρτού, από ύφασμα πάλι. Στο τέλος θα είναι κάπως έτσι. Σας παραθέτω κάποιες φωτογραφίες. Γλυκό δεν είναι?


Το β μέρος προσεχώς.

ΑΓ. ΒΑΛΕΝΤΙΝΟΥ

Και βέβαια η γιορτή του Αγ. Βαλεντίνου πλησιάζει, ας μην ξεχνιόμαστε και για να είμαι έτοιμη στην ώρα μου ετοιμάζω το παρακάτω project για του Αγ. Βαλεντίνου .Αυτό είναι μια μικρογραφία για να δω πως περίπου θα μου βγει.



Και βέβαια έχω και την ραπτική με την οποία ασχολούμαι αρκετά, όχι μόνο για το ράψιμο, αλλά και πως θα σας τα παρουσιάσω ώστε να μην είναι δύσκολο να τα φτιάξετε και εσείς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου