Τρίτη, 31 Ιανουαρίου 2012

Ιανουάριος 2012

Όλα όσα έχω παρουσιάσει στις μέχρι τώρα αναρτήσεις μου, είναι οι πολύ άγουρες απόπειρες μιας πρωτάρας στην ραπτική, στις χειροτεχνίες και τις κατασκευές. Σίγουρα οι ατέλειες πολλές, έχω όμως μεγάλο ζήλο και που θα πάει, θα καταφέρω να φτιάξω και κάποια κομμάτια για τα οποία θα είμαι πολύ περήφανη. Σας μεταφέρω αυτά που μαθαίνω στα μαθήματα ραπτικής που παρακολουθώ. Πειραματίζομαι σε νέες μεθόδους σχεδιασμού και ραπτικής με εύκολους και έξυπνους τρόπους ελπίζοντας πρώτα από όλα να με βοηθήσουν και να με κάνουν να αισθάνομαι σίγουρη για αυτό που κάνω, είτε κόβω ένα ύφασμα, είτε το συρράπτω, είτε το γαζώνω. Και αυτό το λέω, γιατί ακόμα ότι κάνω, το κάνω με το άγχος της αποτυχίας, ή της ολικής καταστροφής. Βοηθώντας λοιπόν τον εαυτό μου ελπίζω οι δημοσιεύσεις μου να βοηθήσουν και να ξεκινήσετε και εσείς να ασχολείστε με αυτόν τον τομέα. Προσπαθώ να μην ξεχνώ όλα αυτά που πρέπει να αναρτήσω. Ο χρόνος όμως είναι λίγος, η απειρία μου στους υπολογιστές και ο φτωχός μου εξοπλισμός πολλές φορές με αποπροσανατολίζουν και σίγουρα υπάρχουν κενά στις αναρτήσεις μου. Ερωτήσεις και παρατηρήσεις από εσάς, θα με βοηθούσαν πολύ να διαχειρίζομαι καλύτερα αυτό το blog και να το κάνω περισσότερο προσιτό και ευχάριστο για όλους σας. Σας περιμένω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου