Τρίτη, 31 Ιανουαρίου 2012

ΕΣΩΡΟΥΧΟ ΜΕ ΔΑΝΔΕΛΑ







Σήμερα έφτιαξα το πρώτο μου μποξεράκι από δανδέλα. Είμαι κατενθουσιασμένη με το αποτέλεσμα,. Το σπουδαιότερο είναι ο ελάχιστος χρόνος κατασκευής. Αν και ήταν η πρώτη μου φορά, δεν χρειάστηκα περισσότερο από 1/2 ώρα. Σας παραθέτω φωτογραφίες.
Διπλώνουμε την δανδέλα μας στα 4 και τοποθετούμε επάνω το πατρόν μας
Κόβουμε
Ανοίγουμε τσ κομάτια μας και τα ενώνουμε


Γαζώνουμε στην ένωση

Γαζώνουμε και τα πλαϊνά και έτοιμο το σλιπάκι μας.



Να και το παλιό μπλουζάκι του γιού μου. Θα χρειαστεί.


Κόβουμε  ένα κομματάκι και το τοποθετούμε από κάτω



Μικρή λεπτομέρεια
/
Τέλειο δεν είναι ?
Δεν άντεξα, έφτιαξα και το κόκκινο. Και σε κόκκινο είναι καλό τελικά.
Και τα 2 σημερινά μου έργα μαζί.

3 σχόλια:

  1. Είναι τέλεια!!!Πάρα πολύ ωραία η ιδέα σου...θέλω κι εγώ!!!Πού βρήκες το πατρόν?Μήπως θα μπορούσες να μου το δώσεις???

    ΑπάντησηΔιαγραφή