Κυριακή, 5 Φεβρουαρίου 2012

Λόγω κρίσης τέρμα οι ταβερνούλες τα Σαββατόβραδα. Έτσι χτες το βράδυ τελείωσα το δεύτερο παντελονάκι μου. Μόλις τα καταφέρω θα αναρτήσω φωτογραφίες. Το θέμα είναι ότι με παίδεψε αρκετά και αυτό λόγω της απειρίας μου. Διάλεξα λοιπόν ένα υφασματάκι που είχα στο σπίτι. Το έκοψα και τότε συνειδητοποίησα ότι ήταν αρκετά διάφανο. Πράγμα απαγορευτικό, ιδιαίτερα στην ηλικία μου, έτσι αναγκάστηκα να του προσθέσω φόδρα. Διπλή δουλειά όπως καταλαβαίνετε. Όμως το αποτέλεσμα ήταν εκπληκτικό. Η φόδρα πρόσθεσε βάρος στο παντελόνι και έτσι πέφτει τόσο χυτό στο σώμα που δείχνει απίθανο. Είμαι πραγματικά πολύ ενθουσιασμένη. Σκέφτομαι από εδώ και εμπρός να βάζω φόδρα σε όλα τα παντελόνια που θα ράβω. Τώρα επεξεργάζομαι στο μυαλό μου την ιδέα να φτιάξω ένα κολάν, και να το φοράω σαν καλσόν κάτω από τα φουστανάκια μου και τις φούστες. Ίσως αυτό με ωθήσει να βάζω συχνότερα φούστες και φουστάνια και να σταματήσω να φοράω διαρκώς παντελόνια που έχουν γίνει σχεδόν το δεύτερο δέρμα μου. Έχετε καμιά ιδέα που μπορώ να βρω ένα εύκολο και φυσικά δωρεάν πατρόν για κολάν?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου