Τετάρτη, 14 Μαρτίου 2012

ΜΠΛΟΥΖΑΚΙ

Αυτές τις ημέρες παλεύω να ράψω ένα μπλουζάκι.
Με παιδεύει πολύ, αλλά με έχει πεισμώσει και δεν θα το παρατήσω.
Το πατρόν ήταν πολύ εύκολο, αλλά η συναρμολόγηση του αρκετά δύσκολη.
Καλύτερα όμως γιατί τα εύκολα τα βαριέμαι. 
Τώρα έχω φτάσει στο σημείο να πρέπει να βάλω τα μανίκια.
..............
.............
Μανίκι τα μανίκια, κορίτσια μου.
Το σχέδιο είναι ρεντικότα.
Χα, χα, ρεντικότα....
 Μέχρι εχτές δεν ήξερα τι σημαίνει ρεντικότα και τώρα φτιάχνω και μπλουζάκι.
Αχ, τι μου κάνει αυτή η δασκάλα μου.
Με βάζει σε κόσμους που δεν φανταζόμουν πως υπήρχαν.
Αλλά όπως προανέφερα, μου αρέσουν τα δύσκολα.
Μόλις το τελειώσω θα φτιάξω και φουστάνι.
Τώρα θα μου πείτε.
Τι το θέλεις το φουστάνι, αφού μόνο παντελόνια φοράς?
Ε....., ας βρίσκεται.
Μπορεί αν δεν κάνει πολύ κρύο, να το φορέσω το Πάσχα στο χωριό.
Αν και χλωμό το βλέπω να μην κάνει κρύο στο χωριό το Πάσχα.
Εδώ καλοκαίρι και κυκλοφορώ με τζιν μπουφάν που έχει επένδυση.
Και όλοι με δουλεύουν και μου λένε, " που πας με το πρόβατο?"
Ναι!  Καλά καταλάβατε!
Η επένδυση στο μπουφάν, είναι πρόβατο.  
Είμαι πολύ κρυουλιάρα, ευτυχώς όμως δεν είμαι μοναδική.
Έχω μία φίλη, ονόματα δεν λέμε, υπολήψεις δεν θίγουμε.




ΒΙΒΗ την λένε.



Εγώ φοράω το πρόβατο, και η Βιβή, φοράει 2-3 μπλούζες και 6-7 ζακέτες.
Μιλάμε για πολύ κρύο. Εντάξει είναι και 1000 μέτρα υψόμετρο και δικαιολογημένα έχει τόσο κρύο.


Στο θέμα μας

'Εχω εδώ κάποιες φωτογραφίες να δείτε τι φτιάχνω και εκεί που έβγαζα στην κουζίνα τις φωτογραφίες μου, βλέπω στην πόρτα μαζεμένες κάποιες από τις γάτες μου και σκέφτηκα να τις φωτογραφήσω και να σας τις δείξω. Κούκλες δεν είναι?






Θα επανέλθω με νεώτερα, όταν σημειώσω κάποια πρόοδο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου