Σάββατο, 30 Ιουνίου 2012

ΠΩΣ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΣΕΙΣ ΕΝΑ ΜΠΛΟΥΖΑΚΙ Η ΠΟΥΚΑΜΙΣΟ

Έχω ένα πουκάμισο που αγαπώ πολύ. Δυστυχώς όμως ο ανελέητος χρόνος μου έχει προσθέσει κάποια κιλά και μου είναι πλέον πολύ στενό.


Αν και στις φωτογραφίες δεν φαίνεται πολύ, οι ραφές κοντεύουν να ανοίξουν.

Μου ήταν πολύ δύσκολο να το πετάξω. Έτσι αποφάσισα να το φαρδύνω.
Ξήλωσα λοιπόν τις πλαϊνές ραφές μέχρι και τα μανίκια.


'Εκοψα 2 ίδιες λωρίδες από κάποιο άλλο ύφασμα.
Για να του δώσω ένα διαφορετικό τόνο, πρόσθεσα μερικές οριζόντιες πιετούλες στις λωρίδες.

Τις γάζωσα στο πουκάμισο,

 Και ορίστε το πουκαμισάκι μου έτοιμο και βεβαίως - βεβαίως ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ άνετο.



3 σχόλια:

  1. Eυχαριστώ πολύ για την έξυπνη και χρήσιμη ιδέα την οποία έθεσα σε εφαρμογή κατευθείαν, μήπως και χωρέσω ξανά σε ένα εξαιρετικό φουστανάκι που ανέλαβε την πρωτοβουλία και ...στένεψε :-)
    Σας ευχαριστώ και πάλι! Έχω περάσει εξαιρετικές ώρες στο μπλογκ σας και έχω μάθει πολλά απο σας. Να είστε καλά μέσα από την καρδιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Και να έχεις πάντα υγεία, τύχη και δύναμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. με ποιο πρακτικο τροπο μπορει να φαρδυνει ενα στενο παντελονι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή