Παρασκευή, 31 Μαΐου 2013

ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΤΗΣ ΚΟΥΝΙΑΣ

Μια φορά και έναν καιρό, σχεδόν μισό αιώνα πριν, τότε που δεν είχαμε τηλεοράσεις και υπολογιστές,  που όμως είχαμε ραδιόφωνο, την εποχή λοιπόν εκείνη, την εποχή της αθωότητας, και των προσχολικών μου χρόνων, κάθε πρωί στις 10, έπιανα στασίδι μπροστά στο ραδιόφωνο για να ακούσω την εκπομπή "Καλή μέρα σας παιδιά" με τα παραμύθια της θείας Λένας. Και όταν ξεκίνησε το σχολείο, θυμάμαι με πόσο πόνο ψυχής, άφηνα κάθε πρωί το στασίδι μου και την αγαπημένη μου θεία Λένα, για να πάω στο δημοτικό.
Τα χρόνια περάσανε, και περάσανε πολλά χρόνια από τότε και ξέχασα την θεία Λένα, όμως ποτέ δεν έβγαλα τα παραμύθια της από την ζωή μου. Τα μετέτρεψα σε όνειρα και ιδανικά.
Και τώρα ήρθε η φίλη μου η Λένα, με τα υπέροχα χειροποίητα σεντονάκια της να μου ξυπνήσει αυτές τις μνήμες. Τελικά είναι ασύλληπτοι, οι συνειρμοί που κάνει το μυαλό του ανθρώπου.
Η φίλη μου η Λένα, που το όνομα της με παραπέμπει στην θεία Λένα, αλλά και στα παραμύθια της, αφού στα σεντονάκια της, έχει κεντήσει τα παραμύθια των παιδικών μου χρόνων, την Χιονάτη, τα  τρία γουρουνάκια κλπ, αξίζει πραγματικά μία ιδιαίτερη θέση στην ζωή μας και την ζωή των μικρών μας αγγέλων.
Δείτε τα. Είναι πραγματικά καταπληκτικά.










Δεν είναι απίθανα? Και επειδή είμαι σίγουρη ότι θα θέλατε κάποια από αυτά, μπορείτε να τα βρείτε στο ακόλουθο link: http://www.babycarrots.gr/gr/accessories/sheets,_blankets____and____sleeping_bags/

Να είστε καλά και να κρατάτε πάντα ζωντανά τα παραμύθια στην ζωή σας.

1 σχόλιο:

  1. Λοιπόν,αν θυμάμαι καλά,η εκπομπή της θείας Λένας ήταν στις 9,15. Μπορεί και να κάνω λάθος,όμως.
    Οσο για τα σεντονάκια,είναι υπέροχα.Γεια στα χεράκια της φίλης σου της Λένας.eviv

    ΑπάντησηΔιαγραφή