Σάββατο, 30 Νοεμβρίου 2013

ΝΕΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ

Αυτές τις ημέρες είχα πολλά προβλήματα με τον υπολογιστή μου. Τι λέω "είχα", έχω, συνεχίζω να έχω. Έχασα πολλά αρχεία και το ιστολόγιό μου έγινε άνω-κάτω. Ξόδεψα πολλές ώρες, προσπαθώντας να διορθώσω κάποιες αναρτήσεις μου και ταυτόχρονα αναγκάστηκα να κατεβάσω κάποιες άλλες. Τώρα σκοπεύω να πάρω έναν νέο υπολογιστή. Ο μικρός μου γυιός μου πρότεινε να πάρω laptop Lenovo. Ισχυρίζεται ότι είναι πολλοί καλοί και κυρίως ανθεκτικοί, αφού ο δικός του ζει ακόμα μετά από 2 χρόνια στα χέρια του. Τον πιστεύω, γιατί αυτό το παιδί οι πρώτες λέξεις που είπε ήταν : "πάει..... χάλασε" Τίποτα δεν γλίτωνε από τα χέρια του, ακόμα και τώρα που είναι ένας νεαρός κύριος 23 ετών, δεν καταφέρνει να κρατήσει κάτι για αρκετό καιρό. Και είναι και ηλεκτρολόγος-μηχανικός. Μέχρι λοιπόν να πάρω τον νέο μου υπολογιστή, να φορτώσω τα προγράμματα που χρειάζομαι και να τον θέσω σε λειτουργία όπως τον θέλω, ώστε να με διευκολύνει στην δουλειά μου, θα αναρτώ σε ένα νέο ιστολόγιο.
http://everydaysew.blogspot.com/
ακολουθήστε με.
Ευχαριστώ και μην σταματάτε να δημιουργείτε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου