Τρίτη, 4 Φεβρουαρίου 2014

ΧΑΛΑΚΙ

Καιρό τώρα ήθελα να δοκιμάσω να φτιάξω ένα χαλάκι. Προμηθεύτηκα λοιπόν τα υλικά και άρχισα. Δείτε παρακάτω μερικές φωτογραφίες από την πρώτη μου προσπάθεια, η οποία βεβαίως είναι στο αρχικό της στάδιο. Σταδιακά θα δημοσιεύω φωτογραφίες από την πρόοδο. Αυτό που διαπιστώνω προς το παρόν είναι ότι τα νήματα πού χρησιμοποιώ δεν είναι και τα καλύτερα, με αποτέλεσμα να βγάζουν αρκετό χνούδι. Αυτό όμως που μου αρέσει είναι ότι έχοντας επιλέξει 4 χρώματα, μπορώ και δημιουργώ το δικό μου μοναδικό σχέδιο. Ένα άλλο πλεονέκτημα που βρίσκω, είναι ότι μπορώ το χαλάκι μου να το φτιάξω σε ότι διαστάσεις θέλω, ή  στις διαστάσεις που ταιριάζει στους χώρους μου. Απλά στην επόμενη απόπειρα μου θα προσέξω πολύ να νήματα.





1 σχόλιο:

  1. Φίλη μου, τι υλικά χρησιμοποιησες; είμαι εντελώς άσχετη αλλά θέλω πολύ να αρχίσω να φτιάχνω εγώ πράγματα για το σπίτι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή