Πέμπτη, 1 Ιανουαρίου 2015

ΧΑΛΑΚΙ Νο 2 - ΤΕΛΟΣ

Τελικά με μαζί με τον χρόνο που έφυγε, τελείωσα και εγώ το χαλάκι μου.
Οι διστάσεις του είναι 1,50 Χ 85 εκ.



Χρειάστηκαν 3 κούκλες μπλέ μαλλί (333 μέτρα η κούκλα)


Μισή περίπου κούκλα μωβ σκούρο(333 μέτρα η κούκλα)


 και το ίδιο από το ανοιχτό πράσινο (333 μέτρα η κούκλα)


Επίσης κάτι λιγότερο από 1 κούκλα απο το πολύχρωμο (215 μέτρα η κούκλα)

Την κάθε κλωστή μαλλιού που χρησιμοποιώ, την κόβω σε μήκος 5 εκ.


Για να καταφέρω όλες οι κλωστούλες να έχουν το ίδιο μήκος, έχω χρησιμοποιήσει ένα σκληρό χαρτόνι μήκους 10-12 εκ και πλάτους 4,5 εκ, διπλωμένο στην μέση, κατά μήκος.
Τυλίγω την κλωστή μου γύρω από το χαρτόνι όπως βλέπετε στην παρακάτω φωτογραφία
και κόβω με το ψαλίδι μου από την πλευρά που υπάρχει το άνοιγμα στο χαρτόνι.


Περνάω το βελόνι μουν ανάμεσα σε 2 συνεχόμενες τρύπες του καμβά

Τυλίγω την κλωστούλα μου στο κάτω μέρος του βελονιού

Την τραβάω με το χέρι μου προς τα πάνω, κρατώντας και τις 2 άκρες της κλωστής και προσέχοντας να είναι ίσες οι άκρες

και τραβώντας το βελόνι πίσω, κλείνει και το κλείστρο του βελονιού και έτσι βγαίνουν επάνω οι 2 άκρες.

Πιστέψτε με, είναι πολύ εύκολο,  πολύ διασκεδαστικό και κυρίως αγχωλυτικό. Δοκιμάστε το!!!Μπορείτε να φτιάξετε τα δικά σας μοναδικά χειροποίητα χαλάκια, στο μέγεθος που θέλετε, στα χρώματα που σας αρέσουν και φυσικά να δημιουργήσετε τα δικά σας σχέδια. Και αν χρειαστείτε βοήθεια, θα χαρώ να σας φανώ χρήσιμη. 
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου